EL PROJECTE DEL NOM

Els infants com que estant en una etapa tan egocèntrica els hi agrada moltíssim parlar d'ells mateixos i és un tema que els hi és molt significatiu.  Per aquesta raó comencem el tema de llegir i escriure a partir del seu nom i també a fer l'activitat del nom juntament amb la col·laboració de les famílies.

Aquesta activitat  enguany la fan els grups de tres i quatre anys. Els de quatre anys ja ho hem iniciat i ja haureu vist que teniu unes preguntes per respondre. D'on ve el nom del vostre fill/a? Per què l'heu escollit? Què significa el nom? Quines llengües parleu a la família?...També podeu adjuntar unes fotografies del més significatiu.

Estant encantats i encantades de poder mostrar la seva explicació sobre l'origen del seu nom i de les llengües que parlen! I poder-se sentir protagonistes explicant-ho a la resta del grup!

El grup de  tres anys ho farem el proper trimestre, ja us avisarem!

Us agraïm la vostra col·laboració!