L'1

El grup de les Tortugues aquesta setmana hem tingut un convidat especial: el número 1.

Hem iniciat la grafia del 1 i hem fet activitats per discriminar la quantitat. L'equip de mestres en som conscients que  hi ha forces infants que ja saben atribuir el nombre a la quantitat, però no tots els infants estant al mateix nivell. Com tampoc molts no el saben escriure. Comencem els números per l'1 i poc a poc anirem fent.

Així és que pot ser que ara a casa o pel carrer els infants trobin formes o objectes que tenen forma d'1. Què divertit! Amb imaginació en podem trobar moltíssims!