D'UNA PLANTA A UN JARDÍ

Al col·legi d'Arquitectes de Catalunya avui regalen 8000 plantes. És un projecte anomenat Pop up green.

" Hi haurà qui posi la seva planta on voldria que hi hagués un parc, nens que les portin on esperen veure espais de joc, gent gran que les deixi en llocs on hi troben un problema d'accessibilitat, etc. Cadascú decidirà on i per què col·loca la planta. I entre tots, jugarem a dissenyar els nostres espais quotidians."

Una comissió de pares i mares de  l'escola ha anat a buscar plantes per tots els infants de l'escola. I aquesta tarda a l'edifici de Primària es repartiran i si voleu la podeu penjar a la reixa del solar on hi haurà el futur pati de l'escola!!!

Així és que si voleu VENIU A POSAR LA PLANTA a les 16,30h!!! Entre tothom quedarà un jardí vertical preciós!!!