MUNT DE MOTS

Ha començat el 7è Festival de Narrració oral de Barcelona: Munt de mots fins el dia 22 d'octubre.

En diferents espais fan sessions de contes!

• DIVENDRES 21 D'OCTUBRE: 18:00 – 19:00 – CUANDO EL CORAZÓN ESTÁ DE ESTRENO

Linsabel Noguera (Veneçuela)

L’amor truca als nostres cors per primera vegada al pati de l’escola, a classe de matemàtiques o al parvulari…! La primera vegada que ens enamorem acostuma a ser la més dolça. La Lin ens duu sospirs i somriures per dir:
    «T’estimo.»

Infantil / Castellà

Activitat gratuïta

Centre Cívic Pati Llimona

Marató de Contes Infantils

Torna la Marató de Contes Infantil «La Paraula Trobada», aquest cop amb la participació de Debora Julián, Grupo Nimei, Julio César, Marisol Cumare, Laura del Barret, Sílvia Giménez i, com a invitades especials, Lola, La Encantadora i Gisela Llimona

Infantil +4 / Català i castellà

Activitat gratuïta. El Banc d’Aliments recollirà a l’entrada la vostra amable contribució: un o diversos paquets d’aliments. Gràcies!

Biblioteca Francesca Bonnemaison