COMPOSEM

Poc a poc, anem coneixent les particularitats de l'obra de la Maria Blanchard. I quina millor manera que composar com ella ho feia?

En les tres aules hem posat una taula de llum amb diferents formes  de plàstic (triangles, quadrats, cercles, rectangles...i d'altres de més lliures) per tal que els infants puguin composar.

D'aquesta manera un concepte com el cubisme des de la pròpia experiència és més fàcil de comprendre. De vegades els  infants busquen una semblança amb la realitat, d'altres senzillament es deixen portar per l'esperit   de crear sense un objectiu final.