PROJECTE ESCOLTA'M

Ja hem iniciat el projecte de l'Escolta'm, que es realitza a tota l'escola, tant a Infantil com a Primària.

Pels que no recordeu que és, doncs és una activitat on la tutora i tres nens/es es reuneixen. Els infants parlen i la tutora escolta.

En Educació Infantil les tutores han d'estirar una mica més del fil per tal que sorgeixin les converses, però això potser no és el més important, sinó que es crea un vincle molt especial. Tenen la seguretat que hi ha un temps dedicat a ells/es. A tenir una exclusivitat. Hi van setmanalment infants diferents.