ENFANGATS

A l'aula de les Àguiles hem començat una nova proposta,  la taula del fang.  Els hi ha encantat!!!Hi van els infants que se senten motivats i interessats.

De moment és un primer contacte amb el fang i  estan   coneixent  com és modela, com és la textura, les seves propietats...els infants que ja dominen això, van un pas més enllà i serveixen de models inspiradors pels altres infants. Aquests que ja tenen més tècnica han començat a fer pots on cal anar girant el dit i prement per tal que es faci un forat amb l'ajuda d'un petit torn de fang. No és fàcil i cal paciència, així és que qui ho vol aconseguir ja sap que s'ha d'esforçar.