LA FRUSTRACIÓ

Ens trobem que en algunes situacions veiem que els infants els costa tolerar la frustració. Per exemple, quan repartim la mascota o cantem una  cantarella per escollir, és aleshores quan apareix una emoció de frustració molt profunda.

 

Des de l'escola acompanyem aquesta emoció, deixant que surti, que s'expressi, però no la maquillem, no la intentem canviar. Pensem que tenir aquests petits contactes amb la frustració no és gens maligne.

 

D'alguna manera han de comprendre que no sempre es pot tenir tot, que de vegades cal compartir, que no sempre són el centre del món, que de vegades no guanyaran... Conviure amb emocions que no són tan agradables, també s'han d'aprendre a gestionar,

És fantàstic aprofitar aquestes situacions per aprendre a gestionar la frustració.

 

Només cal tenir les coses clares i acompanyar l'emoció, que no vol dir: acabar cedint! Acompanyar significa deixar treure l'emoció (sempre que no es facin mal ni a ells mateixos ni als altres), posar nom allò que senten i decidir si es vol canviar a un altre emoció.

 

 

Us posem aquesta flor d'emocions de l'autor Robert Plutchik que ajuda a posar nom.

 

 

Escribir comentario

Comentarios: 0

Vídeo presentació de l'escola a la Jornada de Portes Obertes

Contacta

Tel i fax. 93 3105295

 

CLIQUEU A:

 

SPOTIFY

 

MÚSICA MATINAL DE PRIMÀRIA

 

Busqueu escolaangelbaixeras i trobareu les carpetes de cada trimestre amb les audicions matinals! 

 

 

Si veus una fotografia teva i no vols que surti, escriu-nos i de seguida la treurem. Moltes gràcies!