PATI LLIMONA

Famílies us animem a visitar l'exposició: RELATS DEL GÒTIC a càrrec de nens i nenes de la nostra escola. És gratuïta.

Està al Centre cívic Pati LLimona no teniu excusa que està ben a prop!

Us transcrivim aquesta informació del CCBB:

El Festival Enfocats utilitza la fotografia, com eina i eix, per a partir d’aquí poder explicar històries, crear activitats i reunir persones. En l’edició del 2017, que se celebra al Centre Cívic Pati Llimona del 4 al 27 de maig, l’alumnat de l’Escola Baixeras presenta l’exposició Apropant-nos al món de la imatge.

Aquesta exposició és el resultat de dos projectes: Mercat de Santa Caterina i Gòtic, que van realitzar els nens i nenes de P4, P5, 1r i 2n de l’Escola Àngel Baixeras al llarg dels anys 2015 i 2016.

En aquestes peces audiovisuals es retraten botiguers, botigueres i diversos oficis del barri, amb l’objectiu de apropar als alumnes a diferents realitats, tot a través del llenguatge de l’imatge.

Les projeccions s'acompanyen d’una exposició fotogràfica del making of de tota la feina feta.

Les peces audiovisuals i el making of fotogràfic s’han dut a terme dins del projecte Petit Cinema en curs, un programa creat i conduït per l’associació A Bao A Qu.