JOC PERDUT

El grup de cinc anys ha realitzat l'activitat a la Recerca del  joc perdut. Consisteix en la reunió d'infants de diferents escoles per jugar, cantar i ballar.

L'Ajuntament de Barcelona en fa la següent descripció: "Aquesta activitat està concebuda per contribuir al desenvolupament motriu, cognitiu, afectiu i social. També permet conèixer els trets característics del patrimoni cultural català a partir del joc tradicional.

S’aprofita el fil conductor d’un conte per a realitzar diferents jocs amb l’alumnat. Jocs de quatre tipologies: cançons de repartir, formes electives, jocs musicats i jocs motrius."

Si voleu veure més imatges cliqueu a la pestanya de Fotos i vídeos.