Pictoescriptura en anglès a 5è. The crazy cruise

L'alumnat de 5è hem realitzat un conte conjunt en anglès. Si el voleu veure, cliqueu el següent enllaç

Projecte conjunt amb padrines i padrins

D'on surt el plàstic?

Durant aquestes dues últimes setmanes hem treballat conjuntament els grups de primer i sisè

Hem fet un Projecte i hem treballat de manera cooperativa. A partir de la pregunta triada entre vàries propostes.

Hem fet set grups de padrines i padrins, filloles i fillols. Hem repartit tasques i càrrecs i ens hem marcat uns plans d'equip. Ens vàrem fer unes preguntes per fer recerca: d'on surt el plàstic, qui el va inventar, quan, per què hi ha plàstics que es dobleguen i n'hi ha que no ...

Les nenes i nens de sisè s'han encarregat de fer la recerca de la informació. Vàrem decidir que faríem power point per recollir-la i poder-la explicar. També vam pensar en imprimir les diapositives per fer murals. No només hem descobert d'on surt el plàstic sinó que hem après un munt de coses que han despertat el nostre  interès. Ho hem trobat tan interessant que per grups ho hem volgut explicar a la resta de la Primària. Al final ha quedat una exposició de treballs al hall de l'entrada.

Hem fet una valoració positiva i hem fet una autoavaluació per millorar.

L'alumnat de 6è van fer una obra de  teatre  en angles "Stone soup".  Va ser impressionant

Els nens i nenes de 5è van disfrutar amb als seus fillols de P5. Amb ells van anar a veure el tresor del Baixeras; el pirata Mariano i els seus tresors.

Després, l'alumnat de 5è va dibuixar amb els seus fillols.

L'alumnat de 5è va dibuixar la façana de l'escola.

Van sortir al carrer i es van seure als bancs, i amb molta concentració van començar a dibuixar-la.

Al cap d'uns dies la van pintar amb aquarel·les.

Taller de robòtica de 6è

Ens vam repartir en grups de quatre i uns monitors de el pati llimona van venir a fer-nos un taller de robòtica amb lego.

A cada grup li va tocar una figura diferent per fer, el resultat van ser quatre aparells diferents que al conectar-los a un programa d'ordinador es movien i feien sorolls.

Experiments Cèl·lules 6è

Vam treballar la cèl·lula :

Els nens i nenes de sisè em fet cèl·lules animals i cèl·lules vegetals amb plastilina,i ens han quedat fantàstiques!

I per saber com eren realment vam fer uns increibles experiments amb ous , capes de cebes i pa i formatge  florit.

Els nois i noies de cinquè, van treballar la prehistòria i van recrear alguns fòssils fets amb plastilína, però semblen de veritat.

Cicle Superior de colònies!

Ens ho vam passar súper bé!

Els nenes i nenes de 5è proven d'escriure amb pluma i escriuen el seus noms.

El primer dia que cinquè va al museu de l'escola, observant fonts històriques i altres objectes antics.

Un altre dia més amb el fillols, ajudant-los a fer els punts de l'agenda.

El primer dia que sisè vam estar amb els fillols vam fer dos grups, un estava a la ludoteca i l'altre a la classe llegint contes amb els fillols i filloles de sisè.